Περιβάλλον - Κλιματική Αλλαγή

Οι ευρωπαϊκές πόλεις αναβιώνουν δίκτυα τραμ για τη μείωση των εκπομπών μεταφορών

Είναι επίσης στοιχεία της διέλευσης των αρχών του 20ου αιώνα που αποκτούν νέα σημασία καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση ενισχύει την ηλεκτρική κινητικότητα σε μια προσπάθεια επίτευξης του στόχου της για κλιματική ουδετερότητα το 2050 – που σημαίνει ότι οι εκπομπές από τις μεταφορές θα πρέπει να μειωθούν κατά περίπου 90%.

Πολλές χώρες της ΕΕ – συμπεριλαμβανομένης της Πορτογαλίας – καθιστούν τις αστικές μεταφορές άνθρακα κεντρικό πυλώνα των σχεδίων δαπανών για την ανάκτηση πανδημίας , τα οποία τώρα αποστέλλονται για έγκριση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Υπάρχει παρόμοιος ενθουσιασμός για τα τραμ σε όλη την Ευρώπη, με πολλές πόλεις είτε να αποκαθιστούν παλιά δίκτυα είτε να χτίζουν νέα.

Όπως και στη Λισαβόνα, το Βερολίνο ανανεώνει το δίκτυο του τραμ. Ενώ τα βαγόνια κυκλοφορούν ακόμη σε προπολεμικές σιδηροτροχιές που διατηρήθηκαν στο ανατολικό μισό της πόλης που κυριαρχείται από τη Σοβιετική Δημοκρατία, υπάρχει μια ώθηση για την αποκατάσταση γραμμών στη δύση που καταργήθηκαν σταδιακά από τις φιλικές προς το αυτοκίνητο δημοτικές κυβερνήσεις μεταξύ 1954 και 1967.

Related posts

4thAuto Forum 25 Φεβρουαρίου 2021, LiveOnDigitalEvent «Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Δημήτρης Δημητριάδης

Παγκόσμια Ημέρα της Γης: Μόλις το 2,8% των οικοσυστημάτων του πλανήτη παραμένει ανέπαφο

Δημήτρης Δημητριάδης

Τσερνόμπιλ 26 Απριλίου του 1986 – 35 χρόνια από το σοβαρότερο πυρηνικό ατύχημα στην Ευρώπη.

Δημήτρης Δημητριάδης

Σχολιάστε

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy